Torsdag

Tjoho !

Har ju inte skrivit någonting om idag ju. Jag är ju helt wierd :S  Aja, here it goes ;

image347
Idag gick jag till skolan. Vi har ju en massa bild på Torsdagar. GAAH ! Ialla fall.. Dagen började med bild som slutade kvart i nio för att vi skulle ta bussen till ishallen. Jag skulle inte följa med för min kära moder sa att dt vore bäst om jag gick hem och pluggade så länge. Sagt och gjort, jag satt hemma och ritade. Haha! ja, bilduppgiften såklart. Den måste ju va klar nästa vecka. :O  Och tror ni jag pallar sitta hemma framför matte-boken eller? Haha, wrong! Klockan tolv pallrade jag mig till skolan och märkte att jag tappat min Långben från nyckelknippan. RIP :'(  Kvart över tolv började hemkunskapen där vi såg på nån film och gjorde lite uppgifter. Tjugo i två var dt återigen dags för bild. Där satt jag, Bellan och Sada och ritade på våra bilder. Jag är så himmla missnöjd med min del av bilden, jag vill göra om. Men dt går ju inte, den ska ju som sagt vara klar nästa vecka. Efter bilden hjälpte jag Bellan att bära ut hennes stora bord (?) som hon gjort på träslöjden. Jag, hon och Sada gör likadana bord som vi tänkte vi skulle använda som nattduksbord, men nu när ett bord var klart ser dt bara ut som en stor träkub. Aja, dt blir nog bra ändå.

Newsflash; Jag funderar på en ny blogg, en anonym blogg som jag ger till er som läser denna. Osäker, måste prata med Jytte om hon kan fixa en design till den i sånta fall. (a)

Nej, nu ska jag nog ta och och gå ner. Ska prata lite med bror, han ligger illa till. Mycket illa ..

- over and out -

PS. Angående elefantbilden, jag vet att jag redan lagt ut den. Men jag älskar elefanten. Jag sover med den hela tiden :) DS.


Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0