Fredag - Biff á la Lindström

Hellu !

Sitter här nu och lyssnar på FOB - Thanks for the memories, älskar den låten ! Emil skulle vara söt och köpa VIP till mig på pea (I know, I'm a geek) men dt verkade inte funka.. Men men, jag får väl tvinga honom att göra om dt, mohaha ! Har inte fått tag i Sada idag. Ringde hem till henne men hennes pappa sa att hon fortfarande var hos Linnéa. Kanske kommer hon inte hem alls idag, då får vi fan ses på Söndag. Dt har jag minsann bestämt, baha !

Måste snart börja packa till Avesta. En dag bara men bara man vet ju aldrig vad dt kommer att vara för väder ikväll. Hm.. Imorgon när vi åker ska jag ialla fall ha på mig tunika och leggins. Är dt kallt så är dt ju bara att dra på sig en kofta. Dock är min älsklingskofta still in Finland, men men ..

Nu ska jag börja göra lite köttfärsbiffar. Måste bara ringa till mamma och fråga hur sjutton man göra såna. Jag vill ha biff á la Lindström (ni vet biffar med rödbetsbitar i, Sussus favvo) men dom brukar aldrig hålla ihop, dom smular bara sönder. Så jag ska se vad mamma har för hemlis !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0