Fredag - Finland finland finland ..

Aloha !

Vi är fortfarande i Finland. Vet inte om Sada bestämt sig med om hon vill stanna kvar här längre eller om hon vill åka hem. Just nu verkar hon ialla fall sjukt uttråkad .. Men jag vet inte vad jag kan göra för att få henne att dra på smilbanden. Om vi åker till Tammerfors så åker vi inom en timma, och vad kan man hitta på under en timma? Dt ända vi gjort hittills idag är att vi spelat kort. Inatt ville vi se hur länge vi kunde vara vakna, så vid två tiden drack vi två koppar kaffe men vi klarade ändå bara av att vara vakna till ungefär fyra. Sada satte klockan på kvart i elva, eftersom att vi ville få nåt gjort idag. När klockan ringde väckte hon mig men jag somnade om lika fort jag vaknat. Dt gjorde Sada tydligen också, så vi vaknade igen vid ett. Då av att telefonen ringde. Hann dock inte svara.

Idag ska jag förhoppningsvis få träffa min älsklingspälsklingsmoster Anniina. Dt beror på ifall Annika hittat en bil vi kan åka upp till Tammerfors med. Men jag hoppas verkligen att hon gjort dt. Dt skulle vara sååååå kul. Tivoli och så snackade Annika om att dricka lite. Mys !

Nu ska jag vara social med Sada. Hon kommer nog somna framför tv:n snart, hähä. Jag skriver när jag vet om vi stannar här i Finland eller inte. Ha dt så bra tills dess !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0