Fredag - Lite allmänt om dagen

Sådärja ! Nu ska jag ialla fall försöka skriva lite om denna dag.

Dt började med att Erik väckte mig. Eftersom att han frågade mig 'Tänkte du sova hela dagen?' så trodde jag att klockan typ var tre så jag staplade upp ur sängen. Till min fasa var klockan endast tolv, no wonder att jag var så trött. Jag åt och slappade vid tv:n. Senare kom Sada och vi pratade i någon timma bara. Sen vid åtta började Chimay få sina sammandragningar så jag ringde mamma och meddelade att dt var kattungar på g. Hela förlossningen gick fint och hon har hittills fått tre ungar. Tyvärr var en av dom död, men dom andra två suger ivrigt i sig mjölk från Chimay.Svartvita är dom, finfint. Får se imorgon om dt kommit några fler, men annars räcker dt gott och väl med dom två hon redan fått. Att ha 5 ungar som min Carmen fick är inte så roligt. Ialla fall inte för kattmamman och dt är henne jag nu främst tänker på. Jag älskar ju kattungar !

Imorgon har jag planer. Eller ja, ungefär. För jag och Sada ska supa med Adrian. Hur tråkigt dt än kan låta så kan dt faktiskt bli lite roligt. Wanna know why? För att Erik ska fråga Adrian om han och hans polare 'får vara med'. Mhm, I know ! Aja, en chillkväll med bästa vännen och lillebrorsan är väl aldrig fel? Haha, flummhumor ..

Nu ska jag äta Pringles. Hittade äntligen favoriten Pringles Paprika i chipshyllan inne i Lillan. Sada, åk dit om du ska ha paprika, haha. Jag kommer troligtvis nattfilosofera inatt igen, så du som inte har nåt att göra vid typ tre kanske kan kolla in min blogg, hähä. Godnatt med er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0