Fredag / Lördag - Kat DeLuna

Hello !

Dags för mig att nattfilofisera tänkte jag. Har så mycket tankar i huvudet just nu. Tänkte öppna mig rejält här i bloggen men nu börjar jag tveka.. Tänk om dt finns folk där ute som tänker dömma mig för dt jag kanske tänker berätta nu? Eftersom att jag vet att vissa av dom som läser min blogg är sånna som dömt mig utanför bloggen, och dt då på ett negativt sätt. Jag vet inte nu.. Får fundera på dt ett litet tag och sedan återkomma om några minuter. Tills dess slänger jag upp denna coola video. Dock kan jag inte visa själva videon här i bloggen, då dt inte finns någon htlm-kod till den, men länken kan ni få.

Video

Kat DeLuna är helgrym tycker jag. Och videon till denna låt .. WOW ! Den är grym, tycker ialla fall jag !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0