Lördag - I Avesta

Hola !

Nu är jag här i Avesta och har tydligen fått tag i en dator ialla fall, som ni alla kan se. Jessica spelar gitarr, trummor och piano. Inte allt samtidigt, men dt blir lite av varje ialla fall. Erik bråkar med Pauline och Benny ligger i soffan och slöar. Snart hoppas jag att Petra kommer, ska ge henne sin julklapp hon aldrig fick i julas. Jag glömde ju den hela tiden !

Hoppas just nu att Sada har kul ialla fall. You know, hon är ju på fest hos sina kusiner. Igår lovade hon mig att hon skulle bli såååå jäääävla full, vi får se hur dt blir med den saken. Ska ialla fall träffa henne imorgon och förhöra henne på hur hennes helg varit, dt bestämde både hon och jag igår.

Nej, om man skulle ta och vara lite social. Ska kolla min bilddagbok innan jag går. Puss hej !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0