Lördag - Seg och trött

Jaha, nu sitter jag här igen. Bänkad vid datorn fast jag egentligen borde göra nytta här i huset, typ diska eller städa. Men icke, jag är sååå seg och känner mig sjuk. Tur då kanske att dt trots allt inte blir nåt ikväll? Jaja, jag får göra dt jag gjort dessa nätter. Alltså spela och nattfilofisera. Jag tycker jag var stark som vågade öppna upp mig här i bloggen. Dt finns så mycket jag gått igenom under bara ett fåtal år. Mycket mer än vissa folk någonsin kommer gå igenom under hela sin livstid. Ja .. Hur som helst orkar jag inte sitta här. Dt är såååå varmt och som sagt är jag yr och illamående. Ska nog lägga mig framför tv:n med en av kattungarna. Igår fick ju Cimay kattungar. Fyra styckna faktisk, dock dog en. Sad but true ! Men jag ska nog gosa med Arn, en av Carmens ungar. Puss på er mina läsare !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: wendela

ha en fortsatt trevlig helg :)

2008-07-12 @ 21:16:56
URL: http://oforglomlig.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0