Lördag - Tomb Rider



Hello !


Nu har jag, mamma och pappa sett på Tomb Rider 1. Den började ju klockan åtta på tv4+ men vi startade dvd:n ändå, man slipper reklamen och får bättre ljud. Surround you know, hähä. Mamma har gått och lagt sig, men pappa ser fortfarande på tv. Erik har nyss varit hemma och tagit med sig korv. Tydligen grillar dom vid ängen, skojigt. Jag själv ska snart börja spela tänkte jag. Ska bara kolla lite på nätet, tvätta ansiktet och hämta lite grejs från köket. Haha, 'som vanligt' kommer ni people få ta del av min nattfilosofi som börjat bli en vana. Dock bara under sommalovet, måste ju gå i skolan sen. Blöö ! Imorgon täknkte jag köra en 'Triss i Diss' eller en 'Triss i Hiss'. Hm .. Vad tycker du, ska jag dissa eller hissa?

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0