Lördag - Vilka problem vi har

Tjoho !

Vaknade för en timma sedan, Sada ligger fortfarande och sover.Ska väcka henne när jag skrivit klart dt här inlägget. Kan ju passa på att berätta hur dt ligger till;

Jag och Sada ville i förrgår båda två stanna kvar här i Finland längre. När vi frågade våra päron gick dt för sig. Men nu har Sada ändrat sig, hon vill hem. Dt är inte så att hon ogillar min släkt, hon vill bara hem. Men jag vill stanna. Sedan har jag också fått reda på att min absoluta favoritkofta är uppe i Tammerfors (vi åkte aldrig dit igår, kunde inte skaffa fram en bil) så jag verkligen måste åka upp dit. Låter kanske knasigt att jag måste stanna i Finland bara därför, men som sagt, jag vill stanna här. Jag slipper tänka på allting och jag tar helt enkelt en semester från min hjärna som är i full gång i Sverige. Men Sada är fast besluten om att åka hem på Måndag och jag tänker inte få henne att ändra sig. Dt skulle kännas dumt av mig. Mamma vet inte om hon vill låta mig stanna och Sada åka, så ja.. Om mamma tycker att jag ska åka med Sada på Måndag för att Sada inte ska åka själv, då spelar dt ingen roll vad jag tycker.

Visst har vi problem va? Aja, dom är till för att lösas och dt är precis vad vi ska göra. Imorgon ialla fall, för dt är då som våra föräldrar bett oss bestämma oss.

Nu ska jag väcka Fröken Fräken. Vi ska tydligen jobba idag, så dt är bara att klä på sig och börja jobba. Men först måste jag få i mig lite kaffe. Är sjukt sugen på kaffe och jag har druckit dt i mängder denna vecka jag befunnit mig i Finland. Ett tecken på mognad? Tvivlar på dt !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0