Måndag - Sjuk ?

Hallå !

Åkte aldrig till Haninge idag.  Ställde klockan på tio, vaknade och skulle klä på mig men då börjar jag känna mig helt sjukt illamående och yr. Kände mig själv i pannan och kände att den var jätte varm, så jag ringde till mamma och sa att jag inte kommer. Men hon skulle ändå köpa en grej till mig, snäll och söt som hon är !

Nu har jag precis ätit frukost (eller lunch, kalla dt vad du vill). Tänkte vara lite nyttig today och inte köpa nå Cola, men vi får se hur dt blir med den saken. Juice är väldigt gott och dt drack jag till frukosten, men även juice kan bli himmla onyttigt i för stora mängder. Nej, vatten ska jag nog hinka i mig idag. Vatten renar kroppen, and that's good !

Nu ska jag borsta tänderna, sen vet jag faktiskt inte vad som kommer att hända. Troligtvis bänka jag mig framför tv:n eller datorn. Nej usch, nu mår jag väldigt illa igen. Jag skriver när jag har lust. Puss på er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

awe dude, vi får hitta på ngt nån dag :) som gamla tider, om du vill ^^

2008-07-14 @ 17:12:27
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0