Onsdag - Jag planerar att inte planera

Gooooodmorgon !

Vaknade för halvtimmen sedan och sitter nu här och skrattar åt Anneli och Sarah som sommarjobbar today. Hähä, närå men tycker synd om dom som inte fick ligga kvar i sängen imorse. Sarah kanske inte lider av dt för jag har för mig att hon är som lilla Kikka, en morgonmänniska alltså. Jaja, nu kom jag in på lite fel ämne hehe.

Idag är dt ingenting planerat och jag planerar att inte heller planera någonting ett tag framöver. Bara dt är en plan men utöver dt skall jag inte planera någonting annat. Fattar ni? Suck, min morgonhumor alltså. Jag ska nu gå ner för att stoppa i mig pannkakorna från igår. Dt blev en hel del över. Sedan måste jag tvätta all tvätt from Finland. Hm, hur kommer dt sig att jag planerar detta nu? Suck på mig själv ! Hoppas era hjärnor fungerar bättre än min. Puss på er!

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha så sant, jag är en morgonmänniska! Jag har sån panik över att passa tider och allt ska vara som planerat, så jag pressar mig själv att vakna! xD Haha jag är bra dum i huvudet! :P

2008-07-10 @ 13:45:14
URL: http://sajjo.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0