Onsdag / Torsdag - Lite allt möjligt

Hello fans (haha) !

Nu har jag precis kollat på SATC, love it! Måste köpa filmen när den kommer ut på dvd, orkar inte gå på bio då dt bara är dyrt och obekvämt. Man ska väl inte behöva betala 80 riksdaler för att se en film en gång med en bunt andra människor? Om man blir lite nödig under filmen är dt ju inte direkt bara att pausa och sticka iväg till toaletten, men dt funkar ju fina fisken hemma. That's why I like it at home!

Imorgon ska jag hem till Sada och sova. Hon kommer hem imorgon, en vecka tidigare än planerat, och eftersom att hennes syster ska sova i Nynäs den natten så tänkte Sada att dt skulle sitta fint med mig där. Ja, hela Sadas familj kommer alltså inte hem, bara systrarna. Båten anländer vid hamnen i lilla Nynäs ungefär halv elva och Sada tar bussen klockan elva från stationen. Dt hon inte vet är att jag tänker stå och vänta på henne i Nynäs. Kommer ändå inte att ha någonting att göra under kvällen, så why not överraska liksom ? Hoppas hon blir glad bara, hähä.



Imorgon under dagen kommer Bellan hit för att käka lunch. Igår och idag har hon varit här mellan typ 11 - 12 för att luncha med mig. Medans hon äter macka kör jag med en liten mini-pizza vilket jag tycker är mumma. Så imorgon kliver jag upp minuter innan dt knackar på dörren och gör iordning mig för att träffa en superbra kompis. Mysigt värre va ?

För den som ville veta har jag idag fixat mina naglar. Nu är dom fancy i fransk manikyr. Har även 'fyrkantat' dom. Har alltid haft liksom lite avrundade naglar men nu tänkte jag att dt skulle vara fab med 'fyrkantiga', målade naglar. Dock är inte jag den bästa på sånt shit, men jag är nöjd and that's all that matters. Jag menar, checka Jyttes naglar, sånna vill jag egentligen ha men har ingen kompis som kan sånt och vill inte pröjsa femhundringen för sånt. Men på mitt bröllop vill jag till och med ha pedikyr, haha.

Nej, nu ska jag ta och lösa nåt korsord och sedan sussa så fint så. Imorgon får jag inte heller glömma att raka benen, hoppas detta påminner mig, haha. Aja, ha dt så underbart så ses vi när vi ses !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0