Onsdag / Torsdag - RIP mina glasögon

WOHO ! Allting i spelet funkar, allt som jag laddat ner alltså. Måste bara visa Christa fort, fort, fort ! Men jag vet inte när hon kommer hem, men får nog testa ringa henne i helgen eller nåt så kan vi kanske någon gång ha en mysig spel-kväll ? Dt var ialla fall länge sedan vi hade dt.

Nu har jag precis tappat en lins, men lyckades rädd den och lägga den i 'koppen' linserna ska ligga i. Lite jobbigt att sitta vid dator och kisa med ena ögat för att se någonting med dt andra. Kan inte heller ha mina glasögon eftersom att dom har gått av på mitten. Lilla Sada trampade på dom när vi var i Finland. Men dt gör inte mig någonting, tyckte ändå att dt var på tiden att jag skulle få nya. I sjuan fick jag dessa Calvin Clein och jag tyckte dom var sååå snygga. Sen bet Bailey sönder dom (fast dom var fortfarande användbara) och jag tyckte absolut inte om dom längre. Nu ligger dom på vardagsrumsbordet och är trasiga, så nu hatar jag dom haha. Nej, men jag vet på ett ungefär hur jag vill att mina nya bågar ska se ut. Att dom gått sönder förde faktiskt ett annat litet plus med sig. Jag såg nämnligen inte så mycket i dom. Har inte sett korrekt med mina ögon sen trean - fyran och min syn försämras bara hela tiden. Har styrkorna -4.25 i vänster och - 4.00 i höger. Jag tror att man i vanliga fall, alltså en helt normalt seende person, har plus någonting. Eller har jag fel? Ialla fall, min syn försämras bara hela tiden, tror inte ens att jag ser skitbra i mina linser heller, men dt får jag stå ut med. Imorgon (idag) ska jag ringa till Synsam i Nynäs för att boka en tid för synundersökning. Stackars mamma och pappa bara som måste betala mig ett par nya bågar, dom kostar ju trots allt 3 - 4 tusen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite gamla FRIDA-tidningar. Ska även hålla tummarna för att mina kära papi är snäll och köper mina önskningar imorgon (idag). Tänker inte säga vad dt är, jag känner inte för dumma kommentarer just nu. Jag fick ju dt förut så .. Nej, bort med allt negativt. Ska baxa Eriks fläkt (han sover hos Mikaela i Nynäs inatt så..), ta ut min vänstra lins och sedan lägga mig i himmelriket. Imorgon ska jag slå mig själv i ansiktet för att jag vänt på mina dygn. Men juste, jag kommer somna med ett stort leende på läpparna inatt. För idag köpte jag nämnligen en matlåda, Black & White, min favorit.

Haha, flumminlägg. Godnatt my wünderbara readers (haha, vilken engelska jag har så här dags).

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: aa

vart laddar du ner spel?

2008-07-10 @ 16:42:29

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0