Söndag - Fortfarande i Avesta ..

Hello !

Sitter fortfarande här i Avesta
fast att jag bara vill hem hem hem ! Kan inte äta någon frukost heller då jag inte tycker om rostat bröd med smör, ost och ett glasmjölk. Låter inte gott och dt tycker inte heller jag att dt är. Dessutom har jag fått en spydlig kommentar vilket gör att jag bara vill hem ännu mer. Jag menar, man går väl för fan inte och säger "Har du lagt på dig några kilo? Dt ser ju faktiskt ut som att du är gravid!" Snällt eller? Njet, don't think so ! Sen vill jag duscha också. Känner mig såsjukt ofräsch just nu och dt hjälper inte att tvätta ansiktet, händerna, använda deo eller spruta parfym, jag vill duscha av hela mig och göra dt hemma !

Måste verkligen säga till farmor att vi måste åka snart. Vill förståss stanna vid Enköping för att gå in i den stora godisaffären med över 700 sorters lösgodis att välja mellan, men dumma jag har inga pengar med mig. Lyckat va ? Nej, jag kanske kan låna av farmor eller nåt .. Nåja, vi får se.

Jag skriver nog ett inlägg när jag kommer hem. Då tänkte jag även slänga in bilder på mina söta kattungar så att ni ska få se dom. Dock är alla de fem stora, uppvuxna katterna bortlovade, men vi har fortfarande tre styckna kvar.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Jävla idiot! Du har fan inte lagt på dig några gram eller kilo för den delen!

Visst är den godisbutiken bara underbar! =D Haha

Puss // S.

2008-07-20 @ 14:14:25
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Anneli

va nördigt , jag skulle blivit fett förbannad. Du ser jättebra ut, punkt slut ;D <33

2008-07-20 @ 17:50:08
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0