Söndag - Invadera St Vika ?

Aloha !

Nu är jag proppmätt. Fick ställa mig och laga lite mat åt mig, pappa och Erik. Fläskfilé, pommes och potatiskroketter fick dt bli. Super gott, jag är en riktig mästare på fläskfilé. Under tiden jag lekte kock ringde jag till Jessica. Jag ska upp till Aveta i helgen så jag måste få tag i Petra så fort som möjligt. Petra skulle nämnligen kommit ner nu om en vecka men då kommer ju jag som sagt befinna mig i Avesta, och eftersom att hon bor där så kan vi ändå ses då.

Ringde även Sada och hon sa att hon hade fått ett samtal från Bellan om att dt är nåt skit i Vika nu på kvällen. Ingen har frågat mig, och Bellan ringde inte hem till mig eftersom att 'hon inte ringer hem till folk'. Knasigt, men så är dt. Få se om Sada har lust att ändå invadera där borta. Skulle ju vara kul att se dom igen, har inte gjort dt sen skolavslutningen. Hoppas kan man ju =)

Hur som helst tänkte jag sminka mig nu. Känns som att jag inte gjort dt på år och dar så jag vill ha lite shit i fejan nu. Oavsett om vi åker eller inte ! För åker vi inte kan jag ju alltid ta lite egopics, behöver lite nya. Haha !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0