Söndag - Lite smått uttråkad ..

Hallå hallå !

Sitter här vid pappas laptop och pratar lite med Pauline på msn. Dt var länge sen hon och jag pratade, för dt var som att kontakten mellan oss dog förut. Men nu är den upplivad igen och vi pratar om allt som hänt under tiden vi inte pratade. Hm.. Hur konstigt lät inte dt där ?

Nu när jag kollar ut vill jag bara sitta med en kopp kaffe i handen tsm med Sada, så som vi jämt gjorde i Finland. Saknar dt lite granna, men klart jag fattar att hon har annat för sig. Om jag inte minns helt fel så är hon nog hemma och städar vid denna tidpunkt. Men snart vill jag hitta på nåt med henne, I miss my bästis !

Jaha vad ska jag skriva mer då .. ? Kattungarna Chimay fick är sjukt söta. Två av dom är nästan identiskamed sina vita svanstippar och likadana färger. En av dom är precis som Chimay. Sött sött sött ! Jag har bestämt vilka av Carmens kattungar som ska resa till Finland och bo hos min mormor. Pekka och Arn ! Pekka är den helsvarta katten med en vit svanstipp som jag egentligen vill behålla här (men får inte), och Arn är kattungen som är grå, lite smått brun, vit och svart randig. Kompicerat att förklara, men dom ska till mormor ialla fall. Sen får vi se vart dom andra ungarna kommer bo.

Nej, om man skulle ta och kanske kolla runt lite på youtube? Jag vet ialla fall en perfek video jag vill att ni ska kolla på. Men den slängs upp om ett litet tag. Pussen !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0