Tisdag - Hello

Aloha my fans !

Sitter här med Bailey och sjunger nu. Dt är sååå skönt att vara hemma igen, fast jag skulle inte ha någonting emot att stanna kvar i Finland. Dt är ändå ett ställe jag kan åka till för att glömma alla tankar om allting. Även fast jag i Söndags började storböla som en jätte bebis (vill inte berätta varför, men kan säga att dt inte var för att jag inte skulle stanna i Finland), så är dt alltid lika skönt att vara där. Ska tillbaka om en Måndag, så allting är bra ändå.

Nu ska jag klä på mig och sedan åka en tur med moppen. Sure, dt regnar lite men jag har inte åkt moppe på tusen år känns dt som. Så jag ska iväg en sväng och köpa lite sylt. Ska nämnligen steka pannkakor senare today. Jag skriver senare, då redovisas även Finlandsresan i bilder. Suck it !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0