Tisdag / Onsdag - Hell no !

Nej, jag känner nu att jag inte kan ha min blogg på is. Jag vill och behöver blogga ! Men just den stunden kändes dt inte alls lika lockande längre och dom stunderna kommer säkerligen att komma tillbaka, därför tänker jag nu endast blogga när jag har lust. Vill jag alltså inte blogga under tre dagar, då gör jag inte dt. Har ju varit ganska noga med att försöka uppdatera varje dag, men jag har ju inte typ 10 000 läsare om dagen, så jag är inte beroende av bloggen. Duger fint för mig, men skulle ju självklart inte säga nej till att tjäna studiebidraget gånger 10 bara på att blogga, haha.

Så vad har hänt nu då? Svårt för er att veta, jag har ju inte slängt in nåt kuligt inlägg på år och dar. Well, jag använder mitt comviq-nr igen, så att alla vet. Sen har jag också börjat ändra tankarna om hårförlägning. Alltså, jag vill ju verkligen, verkligen, verkligen ha dt, men jag måste samtidigt spara mina pengar. Min lön var ingen höjdare, och 500 spänn av dessa stålar gick direkt till pappas ficka. Jag har funderat på att kanske köpa någon sån där toffs från Kicks eller nåt. Ni vet en sån där med en massa hår så att dt ändå ser nice ut när man har dt uppsatt? Ja, för min kära moster ska gifta sig och frisören som skulle fixat mitt hår jobbar tyvärr inte då, så jag måste fixa frisyren all by my own. Därför tänkte jag hårförlänga. Extensions från tex Taj Mahal skulle vara snyggt om man lockade och lät lockarna vara liksom, och så kanske dt skulle vara snyggt med en vanlig 'hår-toffs' från Kicks. Jag har ingen aning om hur jag ska göra. Ska rådfråga med både Christa och Sada senare.

Påtal om Christa; om inte jag fattade hela grejen fel så kommer hon hem på Söndag kväll? Dt finns ju bara en av mina läsare som vet detta och dt är Sarah, haha. Nej, men jag tänkte dra med henne ut på stan nästa vecka. Hon ska få färga mitt hår och så. Dessutom bestämde hon och jag att vi skulle ha en riktig 'uppe-sittar-kväll' innan hon åkte till Finland, men eftersom att dt inte blev av så tänkte jag att dt skulle sitta fint nästa vecka. Vi får se vad han hon tycker och vill.



Nehej, om jag skulle ta och fila mina naglar maybe? Dom ser förjävliga ut! Sen ska jag nog lösa lite korsord, se på tv och sen sova. Men nu ska denna dumbruk stängas ner. Vi får se när jag skriver igen, för som skrivet; only when I'm in the mood!

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

haha det verkade som både du, jag & jytte la ner våra bloggar där ett tag. Jag har inte heller orkat blogga, och har skrivit att jag ska börja igen när skolan börjar, men det lär väll ändras ^^

2008-07-30 @ 21:34:42
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja Kikka typ lovade mig att hon skulle komma hem igår, men nejdå. Söndag it is!

2008-07-31 @ 15:29:28
URL: http://sajjo.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0