Tisdag/Onsdag - Nattbloggaren

Här sitter jag och nattbloggar. Kan inte sova och jag vet inte varför. Är ju sjukt trött, men men. Tv:n står på och ett av mina favoritprogram visas 'Americas Hardest Prisons'. Love it !

Men men, what's new in my life ? Hm, kattungarna springer fritt i huset nu. Fem små söthögar som får sätta sina små söta tassar på våra golv. Cute ! Alla fem låg på mig och sov idag, hehe. Jag satt på min fåtölj nere i vardagrummet med benen på fotpallen och vips så låg alla där på mig. Gölligt var dt !

Något mer som är nytt då ? Erik och hans kompis (jag vet vem men vill inte avslöja namnet, alla i Korunda borde veta ändå) vart jagade av tre biffiga snubbar idag. Anledningen ? Erik och hans kompis åkte runt på en stulen moppe som troligen var biffarnas. Killar alltså .. Tror dt är coolt att stjäla och att våld löser alla problem.

Vad tycker ni om den nya designen btw ? Jag är inget proffs på sånt så dt ända jag typ ändrar är headern, typsnittet och bakgrunden. Fast jag tror jag skulle klara av att fixa bloggen som proffset Jytte, men eftersom att jag är nybörjare skulle dt ta en massa tid och jag orkar bara inte lägga ner tid på sånt just nu. Dt kommer med tiden helt enkelt.

Nehedu, om man skulle ta och stänga ner datorn. Måste få sömn så att jag inte vaknar vid tre imorgon. Ska äta pannkakor till frukost. Efter två timmars stekande (ja, dt tog faktiskt så lång tid) fick jag en hel hög med kakor. Mamma göra jämt så mycket smet och steker jämt på två pannor när hon steker dem, men lilla, ovana jag stekte allihopa på en panna som inte var stor men inte heller liten. Oih, hur kom jag in på pannkaksämnet? Sova var dt ju !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0