Torsdag - Ändrade planer

Hallå bloggen och alla läsare !

Har inte uppdaterat så mycket idag men jag känner att jag inte haft något att skriva helt enkelt. Nu har jag precis kollat lite på tv och snart ska jag nog spela lite. Hoppas alla downloads fungerar, dom gjorde inte dt sist. Odd .. ! Förresten så har jag pratat med farmor ikväll, vi åker visst till Avesta på Lördag. Hade vi åkt, som jag tidigare skrev, vid typ två så hade dt inte lönat sig alls. Men nu är dt så att jag och Erik åker med pappa redan klockan åtta på morgonen. Han ska jobba så han släpper av oss hemma hos farmor. Så vi åker väl vid halv nio kanske. Trevligt, för då kommer vi ju dit vid elva - tolv.

Nu ska jag spela. Hoppas att jag och Sada kan göra något imorgon, jag gillar att umgås med henne. Tror jag ska bjuda över henne på en kopp kaffe (oj, hur gammaldags lät inte dt där?). Vi hörs, jag kanske skriver mer inatt !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0