Torsdag - Dagens planer

Dagen

Bellan kom vid elva och åt lunch med mig. Hon stack till jobbet en timma senare, vi bestämde lite grejor
Nu ska jag åka till lillan för att handla läsk och när jag kommer tillbaka ska jag laga mat
Efter jag ätit ska jag duscha och invänta ett sms
Är messet från Sada så måste jag messa en snubbe, är dt från Bellan avgör dt kvällens planer
Senare ikväll ska jag och Bellan till hennes 'brorsa'
När vi varit där ska vi överraska Sada vid stationen i Nynäs
När vi träffat Sada säger Bellan hejdå och åker hem, medans jag följer med Sada hem och sover där



Så, how do you like my plans? Jag tycker dt ska bli roligt, men vi får se vad Bellan säger också. Dt är inte säkert att vi kommer iväg till Nynäs tillsammans. Ska inte hon åka så åker jag ensam, 21:38, för att möta Sada. Nu ska jag, som skrivet, åka till lillan.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0