Torsdag - Dom har fått ett hem

Tjoho !

Vaknad för någon timma sedan och ska strax duscha. Har fått ett glatt besked av mamma imorse och dt är att alla Carmens kattungar fått ett hem. Den oranga ska till farmors jobbarkompis, Pekka & Arn ska till mormor i Finland och dom två andra, dvs den lite svart/gråa och den ljusgråa, ska till mammas jobbarkompis Nina. Jag tror att dt är den Nina som är mamma till Andreas i min förra klass? Hur som helst så har vi nu bara inte hittat ett hem åt Chimays snart 1 vecka gamla ungar. Men dt löser sig nog, inte så många vet om att dom finns så..

Idag måste jag ringa till farmor. Jag och Erik ska ju åka med henne till Avesta nu i helgen och tanken var att vi skulle åka imorgon, Fredag. Men pappa sa att farmor sagt till honom att hon tänker åka på Lördagen. Hur kul är dt på en skala från ett till tio? Jag menar, om farmor åker på Lördagen åker hon kanske runt tolv på dagen. När hon sen åker hem åker hon också runt tolv på dagen. Kul att inte ens vara där i 24 timmar liksom, då stannar jag hellre hemma. Tycker inte om att åka bil när vädret är för varmt.

Nu ska jag kolla om Erik är hemma, sen ska jag duscha. Efter dt ska jag laga lite mat och sedan försöka fixa Annelis blogg som jag inte lyckades med fullt ut. Annelis blogg har en länk till vänster om detta inlägg. Puss på er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: lisa

de är mamma till andreas den där nina ;p

2008-07-17 @ 15:51:45
URL: http://lisisa.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0