Torsdag / Fredag - Spel spel spel ..

Aloha !

Har inte skrivit på hela dagen (förutom på morgonen), men anledningen lyder som följer; jag har umgåtts med Christa och spelat för mig själv. Jag har alltså inte varit inne på internet överhuvudtaget, förutom när jag laddat ned en massa saker till mitt spel. Funny !

Tänkte inte skriva mer nu utan jag ska lämna er ifred. Men innan jag sticker tänkte jag dock svara på en kommentar. Dt var någon som undrar vart jag laddar ner spel. Laddar ner själva spelen gör jag icke ! Jag laddar ner en massa föremål man använder i själva spelet jag spelar. Dock skriver jag detta igen; jag tänker inte berätta vad jag spelar då jag förut fått en massa taskiga kommentarer. För att undvika detta så säger jag bara att jag spelar, men inte vad jag spelar. Så hemlig är jag, wiho !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

haha du & jag brukade iaf sitta bänkade framför the sims förr i tiden x)

2008-07-11 @ 17:09:45
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0