Söndag - Day to day

Hello !

Dt kanske är dags för ett riktigt inlägg nu, eller vad tycker ni? Jag har ju trots allt inte skrivit nåt vettigt sen i Måndags. Well, jag kan uppdatera lite, day to day.

Tisdag
Jag vaknade, fick en grej av Erik och vips så var dom borta. Jag städade febrilt hela rummet, men hittade dom inte. Senare på kvällen ringde jag Sada och så åkte jag över till henne. Vi satt och chillade lite och sen bestämmde vi att jag skulle följa med henne och hennes familj till Grönan nästa dag. Så vi åkte hem till mig, packade ner mitt nödvändigaste och sedan drog vi oss tillbaka till Sada för att sova i sex timmar. Ja juste, på dagen var jag även hos optikern.

Onsdag
Vi vaknade vid åtta, käka frukost och gjorde i ordning oss. Sen åkte vi till Gullmarsplan (med bil då alltså) för att därifrån ta tuben mot t-centralen och sen bussen mot Grönan. Väl där kom vi in ganska fort och började genast åka alltihop. Jag börjar verkligen bli för gammal för Extreme, that's for sure. Förr kunde jag åka den huuur mcket som helst men inte längre. Jag och Sada skrek nog mer än allihopa tillsammans, lagom kul att kliva av sen haha. Radiobilarna åkte vi ju självklart också, krockade med allt och alla. Popexpressen sög på dagen men när alla småbarn stuckit satte dom på mer snurr och fart, och då jäklar var den rolig. Samma sak med Jet-Line och Vilda Musen, hähä. Vi åkte hem vid tio och jag var hemma vid tolv. Jag duschade och kraschade i sängen, härligt.

Torsdag
Vaknade vid fem av att jag började spy. Mindre onajs. Så ja, jag spydde mer eller mindre hela dagen och gjorde inget annat än sov. På kvällen drack jag dock lite mineralvatten, men annars sov jag bara.

Fredag
Vaknade vid ett och förflyttade mig från mammas säng till soffan. Tog på mig linserna (ja, i badrummet då förståss) och sen såg jag på tv. Drack massor med mineralvatten. Mamma och pappa hade gått och köpt upp alla mineralflaskor i hela landet kändes dt som, haha. På kvällen såg jag, mamma och pappa på film.

Lördag
Vaknade vid halv tio. Kanske inte så konstigt då jag bara sovit typ två dagar i sträck. Vid elva åkte jag och mamma till Nynäs för att hämta mina nya bågar, Gioargio Armani. Dom är helt underbara och jag är så kär i dom. På kvällen åt jag fisk och senare även lite godis. Mådde alltså mycket bättre.



Ja, då kommer vi ju till idag. Idag vaknade jag vid tolv och snart ska jag och mamma sticka iväg till Ica Maxi Alby. Vi måste handla mat så att jag och Erik klarar oss nästa vecka. Mamma jobbar alla dagar, hela dagarna och pappa.. Ja, han jobbar också. Sen äter ju Eriks kompisar väldigt mycket här också så dt kävs massor med mat. Ska nog fixa mig lite nu, ciao!

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0