Onsdag - Lista, bloggar och länkar

Nu såhär innan jag ska börja spela några timmar tänkte jag slänga in en lista ni får njuta av.


AVSLUTA MENINGEN:
Jag har insett att min senaste kyss: var den sista med den personen
Jag lyssnar på: The Voice, just nu ialla fall
Jag pratar: Mycket
Jag tycker om: Mina husdjur, mer än allt
Min bästa vän är: den bästa av dom alla
Min första riktiga kyss: kommer jag inte ihåg
Kärlek är: allt här i livet
Någonstans, tänker någon på: precis samma sak som jag
Jag kommer alltid att: heta Susanna ? :)
Jag är hemligt förälskad i: absolut ingen !
Gråter över: ingenting, jag har ett leende på läpparna. För tillfället ialla fall
Min mobiltelefon är: för tillfället död, har inga pengar så ..
När jag vaknar på morgonen: vaknar jag ? :)
Innan jag går och lägger mig: tar jag ur linserna
Just nu tänker jag på: båtresan i Maj. Den tänker jag hela tiden på, dumt nog !
Bebisar är: jobbiga och dom går lätt sönder
Idag har jag: gjort absolut ingenting !
I kväll har jag: lyssnat på musik och bara varit
I morgon kommer jag: åka till Ösmo and that's it !

Så, där var listan. Njöt ni? Haha ! Tänkte bara säga att fy fasiken vad bra bloggare dt finns där ute i Sverige. Jag läser fyra av de ganska välkända bloggarna här i Sverige; BlondinBella, Kissie, Stina-Lee och Sabina. Sen finns dt några bloggar jag går igenom åtminstonde ett par gånger om dagen, och dom kan ni se i kategorin 'Spana in' här till vänster. Sen hamnar jag ibland hos lite olika bloggar och fastnar jag för en blogg så göra jag dt. Kommenterar dock nästan aldrig, förutom kanske Sarahs och Annelis blogg, så jag ska inte sätta igång att klaga på att ni aldrig kommenterar, haha.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0