Fredag - Akuten

Hellu !

Ni såg kanske Mikkis kommentar. Söt hon är ! Hon undrade också vad jag skulle göra på ungdomsmottagningen men dt är ganska privat och personligt, så dt ska bara hon och Sada få veta. Ni får sitta där och fortsätta undra, baha!

Erik och mamma åkte till akuten nu. Erik kom hem här för kanske en timma sedan och sa att hanfått gashäng på fiddyn när han skulle hoppa med den i Sanda. Han kan nu inte röra alls på högra låret och dt är svullet. Så nu har han och mamma åkt till akuten. Vi får se hur dt kommer att gå, men jag hoppas dt kommer gå bra. Dt vore ju illa om Erik skulle bryta sitt lårben nu precis i början av sommaren liksom.

Ska se mer på tv nu. Ska hämta ner resten av chokladen (öppnade en 100g Marabou igår, men åt knappt hälften) och så ska jag läsa lite Hänt Bild. Köpte tidningen idag. Den är helt sjukt bra tycker jag. Men jag älskar ju skvaller så.. Lite dåligt bara att priset har höjts från 15kr till 19kr. Men men, vad gör man inte för att få ta del av kändisarnas vardag ?

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0