Torsdag - Bal

GOSH ! .. Mina ögon svider som sjuttingen ! Vet inte vad som är felet. Sedan hostar jag som aldrig förr. Förkyld är jag också. Man kan ju undra varför jag skulle bli sjuk dagen då balen äger rum ..

Är ialla fall skitsnygg i håret (min åsikt), har en fin make-up och ska snart börja klä på mig klänningen och så. Sada sa att hon kommer vid fem, men man vet ju aldrig. Vi ska ialla fall åka dit tillsammans. Vart ingen limo, som vi först tänkte (med Mikkis då ofc), men pappas fina åk duger gött.

Nej, nu ska jag få i mig någonting. Kanske ska be amma åka ner med mig till Konsum för att fiska cola? Vi får se, nåt vill jag få i mig ialla fall. Någon dricka då alltså. Jag skriver kanske ikväll, eller imorgon. Ikväll ska jag inte på någon efterfest, då jag och Mikkis kommit överens om att spara oss tills imorgon. Då blir dt ös, I promise !

Simma lugnt nu people !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: beautyangel

Gillar din blogg.



Kolla gärna in min.



Take care (:

2008-06-05 @ 16:42:26
URL: http://beautyangel.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0