Fredag - Hello people

Hallå hallå bloggen och alla läsare !

Förlåt för att detta inlägg kommer så sent, men jag har haft fullt upp (njä, inte riktigt) ända fram till nu. Kom hem för kanske en halvtimma sedan. Har nämnligen varit i Haninge med min underbara Sada denna dag. Eller ja, vi åkte vid halv fyra. Jag skulle shoppat lite skor men kom istället hem med en söt pyjamas. Pyjamasen, som består av två delar (eh, dah Sussu ?) är ett linne och ett par shorts. Linnet är färgglatt och prytt av den älskade katten Kitty (såsom i 'Hello Kitty' you know) och så står dt 'Hello Kitty' på ryggen. Shortsen är gigantiska (haha), färgglada och har trycket 'Hello Kitty' i rööööven. Ni som känner mig vet att jag är galen i den katten, hähä.

Vill ni veta en grej? Jag har kommit in på Medielinjen i Haninge. WIHO! Är glad, glad, glad nu. Slipper sam-linjen och därmed slipper jag även språket. Man har ju inget språkval när man går media, men dt har man i samhälle. För att ni ska få en korrekt information av moi, så skriver jag in min ansökan here:
MP, Medieprogrammet inr medieproduktion, lokal profil grafisk design och foto
Haninge, Merika - Fredrika Bremergymnasiet

Well, that's that. Ända kruxet är att uppropet är den 18:e Augusti klockan 11:00, vilket inte passar mig alls då jag inte kommer befinna mig i Sverige just då. För den 16:e är dt bröllop i Finland och vi åker hem därifrån den 18:e på kvällen. Dt i sin tur betyder att jag inte kommer vara hemma förens den 19:e på morgonen. Oih..

Nu ska jag snart se på skräckisen "1408", helt själv ! Uh, pappa tror inte att jag vågar och Sada tror att jag kommer ringa till henne och böla, haha. Men nej ni, jag ska fani mig klara detta. Dock brukar jag skratta åt skräckisar, för dom är oftast så sjukt overkliga, men skrattar jag inte ligger jag och gråter av skratt. Yepp, that's true !

Ha en skön kväll people !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0