Fredag - Jag är arg !

Aloha !

Har absolut ingenting att göra. Satt hos kattungarna ett tag, dom började klättra på mig, haha. En av dom somnade i mitt knä, så sjukt söt. Har tagit (försökt ialla fall) ta några foton på dom. Ja, igår alltså för jag har fortfarande inte hittat min kamera. Men men, jag slänger in några bilder på dom när jag hottat kameran.

Mamma, pappa och Erik har inte kommit hem ännu. Kan inte direkt säga att jag vill att dom kommer hem, tycker dom är himmla otacksamma ibland. Jag gör allt men får aldrig nåt tack. Så fort Erik kommer och säger att han har ont i lilltån ska dt plåstras och mamma och pappa ska fjäska för honom. Usch, tycker gott att dom kan stanna på sjukan hela kvällen. Jag har ina hundar och katter och jag tycker att dom duger som ett fint sällskap.

Ska nog gå någon annanstans för att avreagera mig. Pappas laptop och ni läsare kanske inte tål detta, haha. Men jag skriver nog senare. Detta var inget tjusigt inlägg, men dt får duga. Dt är ju trots allt min blogg. Puss på er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0