Fredag - Jahadu

Aloha !

Vaknade för någon timma sedan och nu sitter jag här i mitt rum. Funderar på att åka till Konsum om några minuter. Vill ha cola och mat, men måste först ringa min kära pappa.

Jaha, vad händer mer idag då? Ingenting faktiskt! Måste städa klart mitt rum, men that's it. Ska inte ens träffa Sada, haha. Men på Måndag ska hon och jag ses. Hon och jag ska till ungdomsmottagningen. Eller, jag ska dit men hon ska följa med som ett moraliskt stöd. Nice att ha en så bra vän, eller hur? Hähä ..

Nej, om man skulle ta och pallra sig iväg till Konsum då. Måste även leta fram min kamera, jag städade ju bort den igår. Meheh, ibland är jag bara för skön alltså !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Världens Bästa Mikkis<3<3

Hehe de e bara bilds på mej å dej :D de e värt ett NAAW<3<3<3 Får man fråga varför du ska till ungdomsmottagningen å göra?!

2008-06-13 @ 12:28:29

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0