Fredag - Nationaldagen

Jäklar vad vädret är fint idag. Vill egentligen bara ut i solen och få ännu mer färg på kroppen, men mitt ansikte tillåter inte dt. Helt sönderbränt är dt .. Huder flagnar, som dt brukar göra. Ja, nej usch usch. Sitter här då istället, även fast jag snart måste dra iväg. Mamma tjatar och tjatar. Men dt är ju vad mammor är gjorda för. Och dom har tillåtelse att tjata.

Skulle egentligen åkt till Mikkis ikväll, men jag håller på att sjukna. Vill inte bli ännu mer sjuk, så jag stannar hemma. Både Mikkis och Sada (som skulle med till Mikkis) sa att dt var lugnt, och jag får väl lita på dom. Men tror fortfarande att jag försört kvällen för Sada ialla fall ..

Nej, om jag skulle låta mamma få datorn nu då. Jag får väl hitta på nåt annat, typ gosa med den söta Maria som är sex månader (?). Ursöt är hon ! Ska försöka få in bilderna från balen och Finland också, men kameran är helt fuckad. Har ingen aning om hur man ska göra. Eller, jag vet ju hur, men inte med dom grejor som finns. Den är något utöver alla andra alltså.. Nej, jag fummlar. Simma lugnt, gurkor !

Juste, idag är dt ju nationaldagen. Vi firar den aldrig, för vi är ju mestadels finnar. Men grilla ska vi ändå göra ikväll. Men men, stolt finne bryr som bryr sig mer om den finska nationaldagen, dt är jag dt.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0