Fredag - Pekka & Arn

Tjoho !

Man kan ju verkligen säga att jag fått sova ut idag, vaknade nämnligen för en dryg timma sedan. Skönt ! Ända kruxet med att vakna så sent på dagen är att man känner sig så seg resten av dagen sen. Eller dt kanske bara är jag som känner så?

Dagens planer denna midsommar? Jo, Anne och Micke kommer hit. Vi ska äta och så. Tycker dt är synd att mamma inte kommer vara med, hon jobbar. Men hon är hemma vid, i bästa fall, 10 och då kan hon umgås. Anne och Micke ska nämnligen sova här, haha. Skulle vart med Sada och Bellan idag, men dt vart inget av dt. Bellan är sjuk och ja.. Sada och jag ställde in allt helt enkelt. Men jag klagar inte, jag tycker dt ska bli skönt att bara få vara.

Nu ska jag sticka ner till Konsum en sväng. Pappa sa att jag måste handla lite, så jag kan lika gärna göra dt nu. Efter Konsum ska jag dammsuga mitt rum. Sist jag skulle göra dt hittade jag inte dammsugaren. Vilken bortförklaring va? Måste även hinna med sen att göra välling till kattungarna. Två av dom har förresten fått namn. Den svarta med vita svanstippen heter Pekka och den gråa med lite brunt i fejjan heter Arn. Haha, kuligt va? Eller dt är nog bara jag, Mikkis och Sada som fattar. Men men, döpt är den ialla fall. Hähä..

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sada

Hahaha hur kunde du döpa den till Arn av alla namn? xD

2008-06-20 @ 16:21:17

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0