Fredag/Lördag - Lista

Klockan är över två och jag sover inte ännu? Bad ! Men jag slänger in en lista, sedan ska jag se på flygkraschar på tv och sedan sova. Mamma, farmor och Anne (faster) sover inte ännu heller så.. Dom sitter på altan nedanför mitt fönster och myser. Kommer höra allt dom säger, mohah !

Har du rökt? Jao
Har du snusat? Jajjamensan
Har du legat i sängen brevid en tjej? Yes box
Har du blivit slagen allvarligt? Nix pix :)
Testat droger? Beror sig väl på om alkohol/tobak räknas som dt, hähä
Hatar du någon? Tre stycken
Har några av dina vänner svikit dig? Ja
Vad har du haft för djur? Kanin, hund och katt
Favvofärg; Svart, grå, röd och mörklila
Har du en bror? Ja, en Erik
Naturlig hårfärg? Är blond och smart egentligen
Surfa/snowboard? Haha, inget av dt. Hatar båda
Kan du mer än två språk? Jajjamensan, kan svenska, finska, engelska och lite halft franska
Har du vart med om en olycka? I trafiken? Nä, jag är lyckligt lottad
Har du träffat en kändis? Nej
Har du lekt anden i glaset? Haha ja, men den leken suger

Sådärja ! Nu ska jag hoppa i säng. Pussen !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0