Lördag - 1408

Godmorgon mina tomater !

Haha, tror ni jag såg på filmen igår eller? Nej, verkligen inte. Dt räckte med att jag slog på tv:n och dom visade en dokumentär om en båtolycka, och jag vart skraj. Haha, jag är så sjukt wierd. Men idag kommer jag vara hemma heeeela långa dagen, ensam dessutom, så då ska jag passa på att se filmen där nere i vardagsrummet. Då får jag ju en storbilds-tv, surround och en massa katter och hundar som sällskap, hähä.

Jag skriver senare om någonting. Kanske ska dissa nåt igen? Hm, jag får fundera ut vad i sånt fall.. Men ha dt så gött alla läsare !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

lek med mig insteed ^^

2008-06-28 @ 11:59:23
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0