Lördag - 2000 g Marabou

Tjoho !

Tillbaka från Gröna Lund är jag och Jukka. Vi åkte inte allt som jag hade velat åka, Jukka var för kort och jag ville inte säga "Vänta här medans jag går och åker". Med mammas och Jukkas hjälp vann jag även 2000 g Marabou choklad. Ni vet sån där jumbostor som alla går runt med på grönan ? Har ännu inte öppnat och kollat var dt är i. Dt kan ju vara en massa små chokladbitar eller stoooora rutor, haha. Nej, men jag ska snart ner och kolla dt.

Hamburgarlukten känns i näsborrarna. Aki, morbror, är bäst på att laga hemgjord hamburgare. Brödet och burgaren, så dt är både nyttigt och gott. Köpte en cola att dricka till maten. Fan, ingen hamburgare utan cola.

Om man skulle ta och kila ner då. Dt ända jag nu ska göra är att kolla ställningarna på alla olika sidor, sedan .. Ja, som jag sa, ner för att göra lite stuff. Jag kanske skriver senare ikväll, dt beror på om jag har nåt att göra eller inte.

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0