Lördag - Cloverfield

Tjoho !

Sitter här nu. Fastnade vid tv:n när pappa skulle starta igång en film. Cloverfield blev dt och den är faktiskt sevärd. Dock var slutet väääääldigt knasigt, men bra var den ialla fall. Den påminner om en film som är jätte gammal. Kommer inte på namnet nu, men dt är ett stort monster som krossar sönder en hel stad. Kommer verkligen inte på namnet, men om ni fattar vad jag menar så har ni som två tvillingfilmer. Dock är Cloverfield ur en vanlig människas synvinkel, då hela filmen är filmad från en liten videokamera som en man springer runt och filmar med. Se den, säger jag. Dock vet jag inte om ni skulle tycka den är så bra, jag vet ju inte vad ni tycker om för typ av filmer.



Nej, om jag skulle ta och lägga mig i sängen nu. Har faktiskt inte sett filmen 1408 idag, fast att jag skrev att jag skulle dt. Dåligt av mig va? Nej, men jag tänkte ta modet till mig och se den nu. En liten skräckis så här innan man ska somna, dt låter väl fint? Or not ! Ska ha fjärrkontrollen i närheten så att jag när som helst kan trycka på stoppknappen, haha. Godnatt med er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0