Lördag - Designen klar !

Hello !

Har nu fixat Sajjo's blogg. Haha, tog ju inte så lång tid, bara runt 6 timmar. Men dt endast för att jag är så otroligt lat. Hähä !



Bellan ringde nyss hem till mig. Hon tänkte att hon, jag och Sada skulle 'hänga' (hennes val av ord). Nu ringde Sada. hem till henne ska jag. Eller, jag är ju inte tvungen, men ja.. Dit ska jag ialla fall. Orkar inte vara hemma. Mamma och pappa är ju sjukt jävla otacksamma. Erik också. Jag ska fan ändra på mig helt. Ska inte hjälpa till nå mer här hemma, bara sköta mitt. Sådeså !

Ska nog åka nu. Bara fixa lite sista grejer. Puss på er!

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Tackelitack :) (H)

Ha de så kul :)

2008-06-14 @ 21:54:51
URL: http://sajjo.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0