Lördag - Godmorgon ?

Hello !

Har varit uppe ett tag nu. Kunde inte sova för pappa ligger där nere och hostar. Men jag kan inte heller gå ner, då pappa även spyr. Dt är inte kul att vara bakis, dt vet jag. Dock har jag alltid haft turen att aldrig spy.

Planer för idag? Jag ska sitta framför datan och löka. Ska nu bara ta på mig kläder, äta nåt och sticka till affären. Annars ska jag inte lämna mitt rum alls, om jag inte ska på toa eller äta alltså, hähä. Eller jo, måste umgås med mina söta kattungar också. I just love them !

Men nu ska jag väl klä på mig. Ska kolla bilddagboken, radera grejor från min playahead (den kommer inte användas mer) och sedan ska jag göra allt som jag nämn här ovan. See yah later !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0