Lördag - Gröna Lund

Tjoho !

Idag är dt härligt väder, vilket passar mig som handsken. Jag ska nämnligen, tillsammans med Jukka min kusin, till Gröna Lund. Vi planerar att åka härifrån om en timma och komma hem vid sju. En hel dag tillsammans alltså. Jesse, min andra kusin, ville inte följa med. Vet inte riktigt varför, men men. Dt enda kruxet med Jukka är att han är så sjukt kort. Dt är inte säkert att han kommer in på de flesta grejor. Men några saker ska vi åka ialla fall, and that's it.

Jag ska börja fixa mig nu. Tänkte inte sminka mig, men ska smörja in mig i solcreme för att skydda mig själv mot all den sol jag kommer ha svidandes i nacken. Jag skriver nog ikväll när jag kommer hem. Ni får ha en fin och rolig dag allihopa och passa på att njuta av vädret, för nu har dt varit sol i en vecka och ni alla vet väl hur vädret funkar? Efter solsken kommer alltid regn. Vet inte riktigt hur jag ska förklara dt logiskt, men dt fick man ialla fall lära sig i femman. Men ialla fall, have a nice day !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Lisa

roligt! :)

2008-06-07 @ 09:48:01
URL: http://wlisa.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0