Lördag - Hallå i stugan

Hallå alla sköna läsare !

Sitter här nu påklädd och klar för min moppetur ner mot Konsum. Jag har blivit en riktig stammis där alltså, haha. Ska handla mat, våra skafferi här hemma är helt tomma.

Idag är jag fast besluten om att fixa Sarah's bloggdesign. Jag har inte kommit in på hennes konto vilket är helt wierd. Men jag ska försöka och försöka. Har ju en header klar (den är väldigt lantis, men man måste ju represenera Sorunda också på nåt sätt, haha), men jag måste få in den också. Näe, jag får fundera vidare på dt problemet..

Ska åka iväg nu, men jag skriver nog senare under dagen. Jag får väl önska er en skön, gråmulen dag. Pussen !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Sarah

Haha hääärligt! Jag lägger in lösenordet i den GB @pea :) Taaaaaaack! <3<3<3<3

2008-06-14 @ 13:11:24
URL: http://sajjo.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0