Lördag - Triss i Diss

Hallå bloggen och alla läsare !

Tänkte skriva lite innan jag fortsätter med dt jag gjort hela dagen, haha. Jag åkte nyss till lillan för att köpa en cola till mig och lite godis till pappa. Innan jag åkte så lagade jag mat. Fläskfile och pommesfrittes med keso och bea-sås. Mumma ! Haha, den här familjen är ju helt besatt av fläskfile. Tänkte nu dissa ett par grejor.

1. Klänning + Jeans. Dt finns folk som går runt med klänning och har jeans under. Jag menar, i samma outfit? Nej usch ! Detta är ju precis som byxan med en kjol. Klänning med leggins eller strumpbyxor under funkar fint, men inte med ett par jeans under. Inte enligt mig ialla fall. Är detta någon mode-fluga som satt sig hos folk ? Men dt är klart, tycker man själv att dt är fint så ska man gå klädd så, men jag skulle då aldrig kunna dt. Antingen eller, inte båda samtidigt.

2. Småbarn. Gatan jag bor på är full av dom. I snitt så har varenda hushåll ungar som är mellan 0-8. Barn är söta som bara den tycker jag och jag älskar att leka och busa med dom, men jag skulle aldrig göra nåt för dessa ungar på denna gata. Dom klagar på att mina föräldrar kör för fort på gatan (mamma och pappa kör i 10 km/h), dom hoppar på biltak och dom plockar aldrig undan sina leksaker från gatan. Sedan är dt föräldrarnas fel också. En 3-åring vet ju inte så mycket men plockar säkert bort sina hinkar och spadar så fort mamman eller pappan säger till. Men på denna gata är dt så att föräldrarna inte orkar längre. Ungarna får hoppa runt och lämna leksake på gatan. Dåligt tycker jag!

3. Playahead. Sorry, men jag bara känner att aah.. Dt är dags att dissa denna comunity. Ni må tycka att dt är konstigt då jag själv haft och fortfarande har 'pea'. Faktum är att jag varit trött på den sidan allt för länge nu. Har endast varit inne för att jag fortfarande haft VIP (som man kan köpa för att få förmåner på hemsidan), men eftersom att dt gick ut igår tänkte jag att dt var dags att vinka bye bye till sidan. För vad kan man egentligen göra där? Lägga in foton, skapa en egen profil och skaffa nya 'vänner' som man har på en lista. Nej tack säger jag. Jag har sagt hejdå till Kamrat och till Snuttis och nu är dt Playahead's tur.

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

haha så jävla sant xD jag har oxå dissat i den ordningen angående olika sidor jag varit medlem på, ska nog oxå dissa när mitt VIP gått ut, men för vissa vänenrs skull ska jag fortsätta vara medlem och kika mina gb lite då och då ^^

btw, dina andra dissar, så jävla rätt x)

2008-06-21 @ 21:00:44
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0