Måndag - Brandvarnare

Hallå bloggen !

Vart inget Fituna nu på morgonen, var tvungen att fixa en grej. Men vi kanske åker efter kyrkan, vem vet ? Hade ju varit mysigt att åka direkt på morgonen, men ja .. Dt blev som dt blev. Nu sitter jag här istället, helt påklädd och klar inför den tråkiga grejen i den gamla kyrkan. Inget smink och helt ofixat hår, men varför ska man pilla extra på sig själv för nåt sånt här ?

Imorse vid åtta började min brandvarnare pipa. Fattade först ingenting utan satt i sängen och bara stirrade, men sedan kom Erik springandes och drog loss brandvarnaren och slet ut batteriet. Sen började han gå runt och lukta med sin igentäppta näsa och kolla med sina sömniga ögon vart dt 'brinner'. Jag orkade verkligen inte bry mig eftersom at tjag inte såg något brinna och kände ingen röklukt. Men nu när jag sa till Aki, morbror, att varnaren börjat pipa sa han att dom ibland sätter igång bara för att batteriet är gammalt eller dåligt. Well well, dagens händelse.

Nu funderar jag på att försöka fixa ett foto i nåt av mina bildprogram. 'Blondinbella' har jämt ett liksom 'sken' på sina foton och jag vill testa att få så. Sedan vet jag inte om dt är henens kamera som gör så, men dt tror jag inte. Jag vill ialla fall testa, och om jag lyckas så slänger jag upp den här. Smell yah later !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Mikalena såklart ;)

Hmm så populär är Blondinbella att man inte ens hittar henne.. Hon finns inte ;) Hon e påhittad

2008-06-09 @ 16:10:03

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0