Måndag - Första dagen !

Hello !

Första arbetsdagen var en riktig pina. Har blådor på händerna efter allt jävla lyftande. Ja, jag har ju börjat sommarjobba. Söket jobb genom kommunen och jag ångrar SOM FAN att jag valde vaktmästeri som första handsval. It sucks ! Men jag har överlevt denna dag och jag ska överleva alla dagar fram tills nästa Fredag. Då kan jag glädja mig åt att jag aldrig mer behöver sätta min fot i Svandammsskolan (där jag alltså har vaktmästeri som sommarjobb). Jag skickade till och med mess till mamma imorse där jag skrev att jag tänker säga tack och adjö på lunchen (till min arbetsgivare), men nej du. Mamma fick en glöd i mig och den glöder fortfarande. Dt ända jag nu har att se fram emot r att jag kommer få 2937.60:- på kontot i slutet av Juli. Vem säger nej till dt? Well, inte jag ialla fall.

Efter jobbet sprang jag (nix, jag slögick som en snigel) hela vägen till Konsum för att köpa en Fanta. Har idag inte ätit någon frukost och åt inte heller någon lunch, vilket gjorde hela dagen till en ännu större pina. Men ialla fall, efter Konsum stack jag till Apoteket. Varför ska varenda jävel glo på en ? Bara för att man är 16 år och går in på ett apotek själv för att köpa nåt så ska dt väl inte vara så jäkla svårt att sluta stirra på en ? Nåja, sen åkte jag hem ialla fall. Inget besök hos undsomsmottagningen alltså, men dt behövdes inte.

Nu känner jag mig snurrig och yr. Måste verkligen äta och dt är tur att vi får en så jäkla god mat idag. Fläskfile and I love it ! Men tills maten är klar ska jag jäsa framför platt-tv:n i vardagsrummet (haha, var tvungen att vara en wannabe och 'skryta' lite). Men innan jag skriver ciao så vill jag säga att jag saknar Mikalena. Fy på henne för att hon rymt upp till Dalarna. Hon borde ta dalahästen och rida ner till gamla, hederliga Korunda tycker jag. Vill ju umgås med henne. Men nu soffan, ciao !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0