Måndag - Home from work

Aloha !

Kom hem för ungefär en timma sedan. Folket jag jobbar med är verkligen trevliga och dom behandlar mig på ett respektfyllt sätt. Små skvallertanter är dom också, haha !

Tänkte sticka till Konsum för att köpa matlådor nu. Har inte ätit sedan igår så jag tänkte att en matlåda skulle väl sitta fint. När jag åkte förbi Konsum med bussen såg jag att dt var extrapris på matlådorna, vilket passar mig som handen i handsken.

Ska väl ta och kila nu då. Senare tänkte jag skriva ännu en 'Triss i Diss'. Tänkte ha en sådan lite då och då, så att ni får veta vad jag verkligen inte tycker om, hähä. Pussen på er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt
Postat av: Anneli

vart jobbar du ? :)

2008-06-24 @ 16:32:50
URL: http://asfaltsblomman.blogg.se/

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0