Måndag - Natti natti



Hallå mina spinkisar !

Ska precis bumpa i sängen och se på 'Lyxfällan' medans jag stoppar i mig en chokladkaka, haha. Men först ville jag passa på att säga förlåt för min dåliga uppdatering. Dt kommer se ut så här ett par veckor nu här framöver, och jag ber er att ha överséende med detta. Men på helgen ska jag fasiken blogga skiten ur mig, hähä.

Nej, nu ska jag avrunda. Ska bara läsa några bloggar innan jag drar mig tillbaka. Imorgon får jag sova ända fram till kvart i sju. Dt endast för att min mother är så sjukt söt och skjussar mig till jobbet. Måste även funsa på vad jag ska ha på mig, dt var ju så sjukt varmt idag, svettades häcken av mig, haha. Nu ska jag pussa på min Bailey och hoppa i säng. Puss pårej !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0