Måndag - Om bloggen

Hallå !

Ett litet cp-inlägg skrev jag nyss, strunta i dt bara, haha. Jag ska nu varva ner och lyssna på när 'Blondinbella' sommarpratar i P3. Eller ja, dt är inte live, hon pratade imorse mellan 10 och 11, men då var dt live. Hon ska ge lite tips till andra bloggare har jag läst i hennes blogg, och dt är väl nästan därför jag vill lyssna på hennes klipp. Jag anser mig själv inte vara en stor bloggare. Har inte alls många läsare om dagen, får nästan aldrig kommentarer och jag pratar inte heller mycket om min blogg. Jag bara skriver. Man kan väl bara säga att jag använder detta som en offentlig dagbok, precis vad ordet blogg (oftast) står för. Folk som vill får läsa, men jag skriker inte 'Läs min blogg, annars är du en dum människa', utan denna är helt frivillig. Jag skiter faktiskt i om man ens läser min blogg, den är ju ändå bara till för mig. Att ni har tillgång till den är väl bara en bonus. Men självklart är dt roligt veta att folk faktiskt läser och tycker om mitt skrivande. Jag älskar att få kritik! Men nu ska jag som sagt lyssna på en av Sveriges största bloggerskor. Jag skriver nog senare. Puss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0