Måndag - Sol sol sol

Hallå bloggen och alla söta läsare !

Vaknade nyss. Gick ut i solstolen för kanske en och en halv timma sedan och somnade, meheh. Orkade inte sitta och steka mitt på dagen (när jag kom hem alltså), så dt fick bli lite senare. Men dt ska jag inte göra om, för ingen färg har jag fått. Bara den gamla goa brännan, men den duger för nuet. Dt är ju en hel dag på Gönan imorgon, klart man ska ha på sig dessa mjukisar och en t-shirt. Dt ska ju trots allt vara lika fint väder imorgon. Ända fram till Fredag så ska dt ju faktiskt bli ett vackert väder. Tur säger jag, för på Torsdag är dt ju bal. Men då ska dt bli 26 grader, and I like it !

Nog om solen. Jag orkar inte sitta här mer. Ska nog se på tv och vänta tills pappa kommer hem. Han är ute med hundarna just nu, men när han kommer tillbaka så ska vi sticka ner till Konsum. Min söta Carmen måste få i sig näring. Hon är alldeles för benig .. Är superorolig .. ! ! !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0