Onsdag - Betygen

Här kommer mina betyg :

Bild - VG | 300:-
Engelska - MVG | 500:-
HKK - VG | 300:-
Idrott - IG
Matte - G
Franska - G
Finska - MVG | 500:-
Musik - G
NO - G
Geografi - VG | 300:-
Historia - VG | 300:-
Religion - VG |300:-
Samhälle - G
Slöjd - G
Svenska - VG | 300:-
Teknik - VG | 300:-

Allt som allt får jag 3100:- av pappa för mina betyg. En deal har vi ju här i familjen, och dt ska bli skönt med lite pengar på kontot. Är något besviken på att jag inte fick mer än godkänt i Franska och Slöjd, men vad kan man göra ? Är ändå nöjd eftersom att jag ändå har VG i genomsnitt.

Slänger in bilder från igår lite senare. Då låter jag bilderna tala för sig själva tror jag. Nu ska jag dricka vatten. Puss !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0