Onsdag - Big Love

Näe, jag kan fan inte somna. Kunde inte heller börja läsa min Kalle Anka-bok, utan jag fastnade vid filmen 'Big Love'. Jag tror ialla fall dt var en film. Helt sjuk var den ialla fall. Visserligen såg jag bara dom sista 40 minutrarna, men shises .. Jag är glad över att jag inte såg början av filmen. Jag fastnade ju, men inte för att filmen var bra, nej nej. Den var helt sjukt dålig ! En blandning av demokrati och diktatur, dt är vad filmen utstrålade. Ialla fall enligt mig. En man i huset hade flera fruar och fick skaffa nya om han ville. Men då skulle de nuvarande fruarna rösta om mannen fick gifta sig med den nya kvinnan. Alltså om den nya kvinnan skulle få flytta in i huset och skaffa barn med mannen. Dt var tydligen jätte vanligt i den lilla staden, för nästan alla hade dt så (tror jag). Nej, fy för den filmen. Den får 0 poäng av 10000 möjliga, haha.

Nu ska jag försöka lägga mig i sängen igen. Imorgon är dt storstädning av hela huset som gäller. Ska tvätta tvätten också, så dt är bäst att jag är utvilad, haha. Men jag skriver imorgon när jag vaknat ialla fall, så ni kommer inte slippa mig allt för länge, haha. Godnatt på er !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0