Onsdag - En kul dag

None

Aloha !

Är så sjukt jävla trött. Eller, jag tror egentligen inte att jag är trött, utan att min jävla bränna i ansiktet gör mig trött. Mina ögon är sjukt uppsvullna. Jag skämdes otroligt mycket i skolan idag. Hela mitt fejs var jag tvungen att täcka med puder, så att folk säkert jag hoppat över till den andra sidan (fjortis you know), allt bara för att jag inte ville se ut som en gris i skolan. Ja, och så var ju mina ögon som sagt svullna. Visserligen är dom dt fortfarande, väldigt uppsvullna faktiskt, men imorse kunde jag knappt se. Gick i skolan och såg neråt hela morgonen. Täckte också ansiktet med papper, händer och allt jag råkade få tag i just då. Fy alltså .. Jag ska lägga mig tidigt idag och hoppas på att jag kan se någorlunda bra ut imorgon. Dt suger att vara Susanna just nu !

Idag var jag hemma hos Sada. Hon skulle göra klart sin lägenhet vi inreder på hemkunskapen, och jag fick hjälpa henne lite granna. Gick ju som smör, hon måste bara färglägga lite. Sedan kom hennes syster och hennes systers kompis hem, så vi satte oss ute på altanen och åt glass. Trevlans ! Sada sa att jag såg en aning uttråkad också, och dt hade hon rätt i. Den familjen är löjligt tråkig. Nädu, tvärtom ! Skönaste familjen jag känner ialla fall. Inte ett dugg uttråkad var jag. Tänkte bara på att som händer i mitt liv just nu. Många besked från många olika håll. Man blir nästan tokig ..

Nu har jag även haft i tankarna att fixa Sarah's blogg. Har ju som sagt gjort en header som vore fin, men jag kommer fan inte in på hennes konto. Hon har gett mig lösen och allt, men icke. Jag vet inte vad jag gör för fel .. Får försöka vidare. Måste seriöst fixa den, har ju lovat i typ tusen år att den ska bli klar, haha. Nej men Sarah, håll ut !

Nu kanske jag ska ta och gå härifrån. Tänkte duscha, men inte håret. Har hört att håret är lättast att styla när dt inte är precis nytvättat. Därför är dt bara kroppen som ska fräschas upp. Ja, nu vet ni dt, haha *onödig information*. Nej, om man som sagt skulle ta och bege sig. Är himmla hungrig dessutom, så jag ska nog käka. Kanske grillar vi idag, men dt blir inte förens vid 20:00 någon gång .. Nej, fan vad jag 'snackar' på .. Hejdå, people !

Sötnosar som skrivit sin åsikt

Bara följ instruktionerna

Du heter väl nåt, eller hur?
Kryssa i rutan

Mail ?

Har du en blogg?

Skriv din åsikt, babe

RSS 2.0